هتل های استانبول
نوشته شده توسط : آذر یوسفی

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا هتلی پنج ستاره است که آماده پذیرایی از میهمانان خود می باشد. اتاقهای هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا بسیار راحت و تمییز است و بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا مانند:  ماساژ ، جکوزی ، سونا ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ،  ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد. امکانات دیگر هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا دارای ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از اطفال است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  192 اتاق مجلل و زیبا برای خود دارد. در هتل تایتانیک بیزینس تور استانبول آنتالیا فروشگاه هایی وجود دارد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه هتل تهیه نمایید . همچنین صرافی در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام داده و تفریح و گشت و گذار بپردازید. در هتل تایتانیک بیزینس استانبول آنتالیا  اتاق جلسه مجهزی هم وجود دارد . هتل باغ زیبایی دارد که بسیار مناسب برای استراحت و آرامش است. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های هتل مانند :  اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه در هتل تایتانیک بیزینس تور استانبول آنتالیا وجود دارد که در طول اقامت خود می توانید آراسته باشید .


هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول هتلی پنج ستاره است این هتل زیبا در منطقه تجاری و اداری شهر تور استانبول واقع شده است و برای مسافران و میهمانان خود اقامتی شیک و به یادماندنی را مهیا کرده است و منطقه های مختلف شهر به راحتی قابل دسترس می باشد. هتل ددمان استانبول مکانهای مناسبی برای آرامش میهمانان تدارک دیده است . هتل ددمان استانبول در مرکز شهر است و جاذبه های فرهنگی , هنری و معماری را در این شهر می توانید بینید. همچنین هتل ددمان استانبول به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و می توانید به راحتی به گشت شهری و خرید و ملاقات های خود بپردازید. مسافران و میهمانان می توانند بعد از یک روز طولانی، در باشگاه هتل ددمان تور استانبول در سونا و یا در استخر به ورزش مورد علاقه خود بپردازند و استراحت نمایند . در شب نیز رستوران هتل ددمان استانبول برای مسافران خود غذاهای لذیذ و متنوع را مهیا کرده است . در هتل ددمان استانبول فروشگاهی می باشد که مایحتاج خود را می توانید از این فروشگاه تهیه نمایید. هتل ددمان استانبول برای میهمانان و مسافران معلول عزیز هم امکاناتی را تدارک دیده است تا این عزیزان از اقامت در این هتل و سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل ددمان تور استانبول خشکشویی و اتوشویی هم دارد که می توانید در مدت اقامت نیز آراسته باشید.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: